piątek, 3 marca 2017

Dwa nowe neony.

Dzień Dobry!



No właśnie. :D

W Auchan rzucili różne bzdety kosmetyczne, w tym, oczywiście, lakiery do paznokci. W cenie 3.99 zł. A że to prawie jak za darmo, to wyszłam z dwoma nowymi nabytkami (i topem Sally Hansen Insta Dri - co prawda teraz używam NailAid Gel Xtreme Shine, ale ciężko z jego dostępnością w Polsce, więc szukam zastępcy).

Lakiery są wyprodukowane przez firmę Pablo i... nie mają numerków! :O Obejrzałam je wzdłuż i wszerz - nie ma nigdzie. Tak więc pozostaną Neonem Różowym i Neonem Pomarańczowym. Przyznaję, buteleczki wyglądają nieco tandetnie (a te etykiety-naklejki ze złotym nadrukiem nie pomagają...), ale za cztery złote nie wymagam cudów. Ważne, że kolory są przyjemne.



Neon Różowy to typowy, żarówiasty róż. Nie jest to krem, ma w sobie taki drobny złoty shimmer, jak najbardziej widoczny po pomalowaniu. Lakier bardzo na lato, myślę że będzie też fajnie wyglądał na palcach stóp. ;)

Zbliżenie na swatch:

Starałam się uchwycić shimmer, ale słońce miało kaprysy...

Neon Pomarańczowy to w sumie bardziej Neon Czerwno-Pomarańczowy, albo wręcz Neon Koralowy. Ciężko mi określić ten kolor, ale zdecydowanie nie jest to czysty pomarańcz, ani czysta czerwień. Ma identyczny shimmer jak poprzednik, ale mam wrażenie że mniej widoczny po pomalowaniu. I to też raczej letni kolor, ale mam wrażenie że świetnie wyglądałby w jesiennych aranżacjach, w połączeniu z np. szarością albo beżowym nudziakiem.


Lekkie przekłamanie aparatu - w rzeczywistości jest jaśniejszy.

Oba lakiery wysychają do dziwnego wykończenia, które wygląda, jakby samo nie wiedziało, czy ma być połyskiem czy satyną. Oba bardzo dobrze się nakładają. Smugi po pędzlu, jeśli w ogóle widać, to prawie wcale, myślę że tylko bardzo wyczuleni będą w stanie się ich dopatrzeć. ;) Dwie cienkie warstwy wystarczają do pełnego krycia. Konsystencja jest dość lejąca, ale nie wodnista, z zalewaniem skórek nie powinno być problemu.



Jak myślicie, warte czterech złotych? ;)

3 komentarze:

  1. Też nie przeszłam obojętnie obok tych lakierów jak byłam w Auchan :) Ale skusiłam się na jasno niebieski. Neony wyglądają ślicznie. Czekam na zdobienia z nimi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienia będą jak tylko wyjdzie jakieś słońce. ;)

      Usuń