maja 16, 2017

Bajkowe pastele.

Dzień dobry!

Dzisiaj prezentuję, po małej przerwie, własne paznokcie. 😊 Miałam ochotę na coś delikatnego, trochę "nieziemskiego", ale jednocześnie przyciągającego wzrok. Postanowiłam więc na pastelowe stemple na mlecznej bazie i błyszczące, opalizujące flejksy. Od razu mówię, że fotki mogą być ciut niewyraźne, ale tylko tak udało mi się uchwycić ten piękny efekt tęczy. 💕


Stemple odbiłam z "mandalowej" płytki BP-L051, przeróżnymi kolorami, których nazwy, niestety, zapomniałam sobie zapisać. Były to jednak na pewno lakiery ze wspomnianej już wielokrotnie "kostki" Hean i kilka kolorów Golden Rose. Do tego na wzór nakładałam po dwa kolory, tak żeby w efekcie, po przeciągnięciu scraperem utworzył się gradient. Chociaż początkowo byłam zła, że efekt jest tak subtelny i w sumie mało widoczny, ale po dodaniu flejksów całość nabrała takiego bajkowego i ulotnego charakteru, który bardzo mi się spodobał.


A wy co myślicie? 😉

7 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie, intrygująco wręcz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być nieziemsko, to chyba blisko. ;)

      Usuń
  2. Rzadko noszę pastele, ale bardzo podobają mi się takie delikatne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię pastele bardzo, szkoda tylko że z większością źle się pracuje. :)

      Usuń

Copyright © 2016 Nail art and manicure. , Blogger