czerwca 29, 2017

Złoto i róż.

Dzień Dobry!


Róż i już. 😜 Nie ma chyba koloru, który lubiłabym na paznokciach bardziej. Jednym z moich letnich ulubieńców jeśli chodzi o "różowy efekt WOW!" jest lakier z (od niedawna już nieistniejącej) serii Catrice Crushed Crystals. Ma on nazwę Call Me Princess i, szczerze mówiąc, to mówi wszystko. To prześliczny, brokatowy, złoty róż. Nie przypomina jednak tak modnego ostatnio koloru rose gold (który, tak nawiasem, kompletnie mi się nie podoba), a raczej opalizujący na złoto, rozświetlający róż do policzków.  Lakier ma piaskową, chropowatą teksturę, która jest na tyle mocna, że pozostaje nieco wyczuwalna pod jedną warstwą topu. Kryje po dwóch warstwach, wysycha bardzo szybko (jak chyba wszystkie "piaski"), i daje iście królewski blask. Starałam się go uchwycić na zdjęciach, ale, jak to bywa, pełną moc osiąga dopiero w intensywnym słońcu bądź sztucznym świetle. 


 I chociaż wspomniałam wcześniej, że Call Me Princess to mój ulubieniec, to jednak używam go rzadko, jak z resztą wszystkich brokatowych lakierów. Doświadczone lakieromaniaczki domyślą się dlaczego. Tak, tak, zmywanie go to typowy brokatowy koszmar. Nawet metoda "na folię" zajmuje wieki. No ale, czego się nie robi, dla efektownego mani. 😉 



 Pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem My Secret Chalky Matt Pink, który, chociaż matowy, jakoś wolę w wersji pokrytej topem. Złote (i jeden różowy) stemple pochodzą z płytki Born Pretty BP-L048, którą mam od niedawna, ale już zdążyłam pokochać całym sercem. 💗 Jest prześliczna i świetnie odbija wzory. 



I jak wam się podoba?  😉

19 komentarzy:

  1. Super kolor. A co do zmywania piasków czy brokatów polecam jakąś bazę peel off. Zobaczysz jaka jest różnica! Ze swojego doświadczenia mogę polecić Ci jedną z BPS (#20784).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuję w końcu wypróbować. :) Wiem też że Vipera ma jedną, ale niestety, zawiera pochodne formaldehydu. :(

      Usuń
  2. Słodziutkie zdobienie <3 Będzie idealne dla jakiejś Małej Księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten brokat właśnie taki księżniczkowy jest. :)

      Usuń
  3. zazdroszczę takiej pięknej płytki paznokcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie, takie wakacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor różu jest przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. love this post :)
    have a nice day :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam róż na paznokciach :) Super zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nail art and manicure. , Blogger