czerwca 16, 2017

Neonowo!

Dzień dobry!


Dzisiaj przychodzę z dawką energii pod postacią neonowego gradientu! Poprzednie mani było bardziej wiosenne, niż letnie, więc teraz postawiłam na coś naprawdę przywołującego słońce. Mam nadzieję, że zadziała, bo od paru dni jest raczej pochmurno, a ja chcę w końcu wybrać się na plażę! 😉


Jako bazę, dla podbicia kolorów neonów, nałożyłam białą emalię, a potem wykonałam gradient lakierami China Glaze Grass is Lime Greener, Golden Rose Ice Chic 306, oraz dwoma nieponumerowanymi lakierami Pablotego wpisu. Atomówkowe serca odbiłam białym lakierem z płytki BP-11 która ma świetne, geometryczne wzory, w sam raz do takich właśnie szalonych, letnich mani. Zabezpieczyłam całość topem Sally Hansen Insta Dri, który niestety zgęstniał mi już totalnie, i przez to rozmazał trochę wzór. Ale proszę się temu zbyt wnikliwie nie przyglądać. 😜



Bawiłam się trochę ustawieniami aparatu, a potem nawet programem to obróbki zdjęć, żeby jakoś uchwycić jak bardzo "dają po oczach" te pazurki, ale już chyba taka klątwa neonów - nie da się oddać ich piękna na zdjęciu. 😉 I jak wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Śliczne. Podobają mi się te atomówkowe serca! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie uwiodły od razu, jak je zobaczyłam, i musiałam mieć tę płytkę. :D

      Usuń
  2. Wow, naprawdę dają po oczach i są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tak aparat trochę stłumił efekt. :D Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  3. Super gradient! Widać jego neonowość :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nail art and manicure. , Blogger