lipca 09, 2017

Holograficzny beż.

Dzień dobry!


Mają wszyscy - mam i ja! 😊 Mowa oczywiście o lakierze Golden Rose Holographic, których seria zrobiła furorę w internecie. Przyznam szczerze, że nie jestem jakimś ogromnym fanem "klasycznego" srebrnego efektu holo i Golden Rose kupiło mnie głównie tym, że oferowało dość bogaty jak na polski rynek wybór kolorów. Koniec końców padło na beżowy numer 02, który zachwycił mnie tym właśnie, że w cieniu wydaje się być dość niepozornym, może trochę metalicznym beżem. Za to w słońcu... WOW.


Słońca w ogóle ostatnio brakuje na Pomorzu, więc niestety, zabrakło go i na zdjeciach, ale starałam się, jak mogłam, żeby uchwycić ten cudowny efekt holograficznej tęczy. O samych lakierach nie będę się rozpisywać, bo w świecie lakieromaniaczek wszystko już chyba na ich temat powiedziano. 😉 Kosztują 19.90 w sklepach GR i w sklepie internetowym, a buteleczka jest dość spora (tego samego kształtu i pojemności co seria Ice Chic), więc cenowo prezentują się naprawdę korzystnie. Nakładają się przyjemnie, nie robią smug, a dwie warstwy dają przyzwoite krycie. Wybredni mogą jednak potrzebować i trzeciej, bo po dwóch dociekliwe oko może dopatrzeć się prześwitujących końcówek. 


Oczywiście sam holograficzny mani wydał mi się zbyt nudny. 😜 Jako akcent dodałam więc samodzielnie wykonane naklejki w kształcie gwiazdek. Po prostu czarnym, błyszczącym lakierem namalowałam prostokąt na macie silikonowej, a gdy dobrze wysechł, ozdobnym dziurkaczem wycięłam z niego motyw gwiazdek.


I jak wam się podoba? 😉

11 komentarzy:

  1. Śliczne! ;)
    U mnie też trochę brakuje słońca. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że słońce w końcu się pojawi (i zostanie!).

      Usuń
  2. Właśnie w tej chwili maluję nim paznokcie przeglądając sobie w międzyczasie blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wszyscy malują Golden Rose! :D

      Usuń
  3. Prześliczny. Gdybym nie miała już lakieru o b. podobnym kolorze to pewnie też bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu kupić sobie te lakiery, bo wszyscy się nimi zachwycają :D Świetny pomysł na naklejki ;) Wyszły super *.*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nail art and manicure. , Blogger