lipca 14, 2017

Marble nails, czyli marmurki.

Dzień dobry!

Marble nails od dłuższego czasu zdobywają szczyty popularności, a na instagramie, pintereście, czy youtube można znaleźć dosłownie setki tutoriali, które pokażą nam, w jaki sposób możemy osiągnąć ten "efekt marmuru". W końcu i mnie skusiła ta moda, i postanowiłam po raz pierwszy poeksperymentować z marmurkami. Wybrałam metodę z użyciem farbki akrylowej, bo, szczerze przyznam, nigdy też jej nie używałam, i uznałam, że czas najwyższy się z nią zapoznać! 😉 


Najpierw na białej bazie zwiniętą w kulkę folią spożywczą zrobiłam "ciapki". Następnie cienkim pędzelkiem domalowałam marmurkowe żyłki, rozcieńczając farbkę wodą żeby uzyskać lekko rozmazany, naturalny efekt. Nie wiedzieć czemu z marmurem najbardziej kojarzy mi się kolor bladoróżowy , więc pozostałe paznokcie pomalowałam moim najnowszym nabytkiem: Catrice Iconails 29 Donut Worry Be Happy!. To dość uniwersalny, pastelowy róż, ładnie podkreślający opaleniznę. Co do nakładania... Hmm, nowe formuły Catrice jak dotąd mnie oczarowały - są gładkie, kremowe, i faktycznie wystarcza im jedna warstwa. Donut Worry... wyróżnia się na ich tle, niestety, negatywnie. Pierwsza warstwa okropnie smużyła (a w teorii to przecież jednowarstwowce!), a sam lakier jest dziwnie gęsty. Nie wykluczam jednak, że to po prostu wina jakichś ciekawskich rączek, które otworzyły lakier w drogerii. 😕 Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym na tym różu poprzestała, więc dla błysku dorzuciłam warstwę Essence The Gel 04 Our Sweetest Day. To typowy, jasnoróżowy shimmer, pasujący do większości zdobień, a jednocześnie na tyle dyskretny, że nadaje się do spokojnych, "biurowych" mani. 



I co myślicie o mojej próbie?  😊

11 komentarzy:

  1. Tak, marmurków ostatnio jest dość dużo. Ale fajne są a Tobie b. ładnie wyszły. Szkoda, że Catrice trudny w obsłudze, bo kolor ma prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) No też mi żal tego koloru, bo taki jest ładnie ponadczasowy.

      Usuń
  2. Paznokcie są świetne!
    Pewnie, że można! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Super, to się zamelduję przy drugim temacie! :D

      Usuń
  3. Sama mam ochotę na marmurkowe paznokcie , ale jeszcze nie udało mi się stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jest całkiem szybki mani. :)

      Usuń

Copyright © 2016 Nail art and manicure. , Blogger