wtorek, 4 lipca 2017

Żarówiasty aztec chevron.

Dzień dobry!

Tym razem zaserwuję trochę odpoczynku od cukierkowych klimatów, ale pozostaniemy w energetyzujących letnich kolorach. 😉 Neonowa żółć w odcieniu kamizelek BHP nie jest moje moim najukochańszym kolorem, ale bardzo jej połączenie z czarno-białymi, geometrycznymi wzorami. Neon, który widzicie w dzisiejszym mani to Golden Rose Ice Chic 306, i - jak chyba każdego koloru z tej serii - nakładanie go to przyjemność. Z dodatkiem białej bazy kryje w pełni w dwóch warstwach i naprawdę "daje po gałach" jak należy. Wydaje mi się, że na zdjęciach dobrze widać, jaką ma moc. 😜


Palce środkowy i serdeczny to stemplowe "naklejki" wykonane z użyciem płytki goszczącej również w poprzednim poście BP-L048 (nie żartowałam mówiąc, że ją uwielbiam!). Czarnym lakierem dobiłam na macie silikonowej wzór, wypełniłam co drugi pasek neonowym lakierem i pociągnęłam całość lakierem bezbarwnym. Po wyschnięciu ostrożnie nakleiłam na białą bazę, oczyściłam skórki, i zabezpieczyłam warstwą topu. Mani nosiło mi się dość przyjemnie i planuję kiedyś wrócić do tego designu, może tym razem z innymi kolorami...? 


Co myślicie? 😊

8 komentarzy:

  1. Kolory idealne na lato!
    Podobają mi się takie wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Genialne paznokcie. I te kolory! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie wygląda cudnie, bardzo wakacyjnie, letnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję. :)

      Usuń
  4. Nawet mi się podoba ten neonowy lakier w takim zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń