września 12, 2017

Henną malowane.

Dzień dobry!

Szczerze powiem, że prezentowane dzisiaj mani nosiłam bity tydzień, cały czas rozpływając się w zachwytach. 💖 Zaczęło się od tego, że bardzo chciałam wykorzystać kupiony w ostatniej chwili lakier Essence z serii Out Of Space Stories Space Glam. Już w buteleczce przepięknie się prezentował - baza w kolorze brudnego różu/lila, w której aż gęsto od drobinek opalizujących na zielono, niebiesko, nieco srebrno, ale głównie jednak na złoto. No cudo. 



 Po pomalowaniu paznokci lakier również nie zawiódł. Do pełnego krycia potrzebuje 3 cieńszych warstw (jest raczej rzadki), ale wysycha w moment i nie sprawia żadnych problemów. Niesamowicie podkreśla opaleniznę, no i oczywiście - błyszczy się jak szalony. Starałam się to jak najlepiej uchwycić na zdjęciach, stąd ich ilość w poście jest trochę większa niż zazwyczaj. 😉 Jakoś tak, kiedy zobaczyłam efekt na paznokciach, od razu pomyślałam o wzorze w typie mandali lub hinduskich zdobień mehendi. Na jednej z moich plastikowych płytek no-name mam świetny wzór, wystylizowany na ręcznie malowany, co pozwala na drobne "oszukaństwo" wszystkim tak uzdolnionym w odręcznym malowaniu, jak ja. 😜 Podsumowując, z efektu końcowego byłam całkowicie zadowolona, wyszło dokładnie to, czego chciałam (samej o tym nie wiedząc!), a do tego mani świetnie się trzymał.




A wam jak się podoba?

18 komentarzy:

  1. Piękne :) Też bym się takimi pazurkami ciągle zachwycała i nie mogła napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Aż żal mi było zmywać.

      Usuń
  2. Piekny kolor. Wzory takie uwielbialam malowac recznie, gdy pracowalam jako manikiurzystka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Lakier faktycznie ciekawie się mieni, a wzór pasuje idealnie :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier pięknie się błyszczy i mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie trzeba do niego biżuterii. ;)

      Usuń
  5. Faktycznie lakier mieni się jak szalony! Super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. O, cześć! :D U nas nie do kupienia, ale w internecie da się znaleźć.

      Usuń
  7. Świetny ten lakier bazowy, bardzo ładnie się mieni! Całe zdobienie wygląda bardzo fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten lakier. I koniecznie muszę zainwestować w stemple:) Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nail art and manicure. , Blogger